Door Privé: Redactie op 6 maart 2022

PvdA voorzitter plant eerste van 2000 bomen in Zevenaar

Esther-Mirjam Sent, landelijk voorzitter van de PvdA heeft op zaterdag 5 maart de eerste van 2000 bomen geplant die de PvdA Zevenaar aan de kiezers heeft beloofd in haar verkiezingsprogramma voor de komende raadsperiode. Hiermee is de eerste stap gezet in een actie om in Zevenaar een beter milieu te ondersteunen. Bomen vervullen en belangrijke functie in het afvangen van CO2. We kunnen er in Zevenaar niet genoeg van hebben. Waar de 2000 bomen komen staan zal nog worden uitgewerkt. Dat mag gerust bij particulieren, iedere boom is en één. Ook wordt gedacht aan het planten van “geboortebomen” als er een kind is geboren in de gemeente. Het aanplanten van kleine bospercelen met geschikte bomen hoort eveneens tot de mogelijkheden; dat is een feest voor dieren, die daar beschutting, voedsel en nestruimte kunnen vinden.
Lees meer over de milieuplannen in het verkiezingsprogramma van de PvdA Zevenaar .

Aansluitend heeft Esther Mirjam Sent een paar PvdA-kandidaten ondersteund met een tulpen-actie bij de Spar supermarkt in de wijk Stegeslag. Leerzaam en gezellig op een mooie lentedag.

Privé: Redactie

Artikelen, geplaatst door “redactie” vallen onder verantwoordelijkheid van de Communicatiegroep van de PvdA Zevenaar.

Meer over Privé: Redactie