11 maart 2018

PvdA Zevenaar helpt afdeling Rheden met canvassen

Voor wat hoort wat. Na de enthousiaste ondersteuning van leden uit de afdeling Rheden met onze verkiezingscampagne in november vorig jaar, waren raadslid Marcel Lap en oud-wethouder Stef Bijl afgelopen zaterdag graag present bij een canvasactie in Velp-Zuid.

Velp-Zuid, gelegen achter de vestiging van het Rijnstate-ziekenhuis en tegen de A12 geplakt, is geen gemakkelijke wijk. Een oude arbeiderswijk, vroeger behoorlijk “PvdA-rood”, maar dat is nu niet meer zo. SP en PVV hebben er nu een flinke aanhang. Een pittige klus voor de PvdA-canvasploeg om iets van het verloren vertrouwen terug te winnen. Toch was het een prettige actie. Marcel Lap: “Ik kon goed vergelijkingen maken met wijken in Zevenaar waar sprake is van eensluidende problemen. De mensen waarderen het enorm dat je oor hiervoor hebt, dat je naar ze wil luisteren en kan beloven hier iets aan te zullen doen. Het was een goeie en gedurfde actie van onze partijgenoten uit Rheden en het was leuk om mee te kunnen helpen”.
De verkiezingen zijn op 21 maart a.s. Wij wensen de PvdA Rheden een prima resultaat toe.

Stef en Marcel aan de slag voor de PvdA-Rheden.