Door Privé: Redactie op 19 december 2021

Nathani Niebuur-Sluiter lijsttrekker PvdA Zevenaar

Nathani Niebuur-Sluiter is door de leden van de PvdA Zevenaar opnieuw verkozen als lijsttrekker van de PvdA voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022. De inwoners van de gemeente Zevenaar krijgen een kandidatenlijst voorgeschoteld met veel bekende, klinkende namen. Bij de samenstelling van de lijst is vooral gelet op een zo maximaal mogelijke spreiding van de kandidaten over de stad Zevenaar en de omliggende kernen.
Nieuw op de lijst is Frano Hesseling uit Lobith, die op een verkiesbare vijfde plaats staat. Ook Erik Metz uit Lathum en Rutger Holtman uit de wijk Zonnemaat zijn nieuwe namen. De totale lijst telt 24 kandidaten.
Tijdens de ledenvergadering op 18 december werd tevens het verkiezingsprogramma van de PvdA vastgesteld. Een lokaal en sociaal programma waarmee de PvdA de verkiezingsstrijd met de andere politieke partijen in volle overtuiging durft te voeren.

De volledige kandidatenlijst van de PvdA Zevenaar:

1 Nathani Niebuur-Sluiter (Stegeslag)
2 Maaike Jansen (Groot Holthuizen)
3 Berend Metz (Lathum)
4 Marcel Lap (Molenwijk)
5 Frano Hesseling (Lobith )
6 Vincent Janssen (Zonnemaat)
7 Geert Wieggers Giesbeek
8 Cock de Winter (Babberich)
9 Peter Weekers (Stegeslag)
10 Edwin Opdam (Herwen)
11 Erik Metz (Lathum)
12 Jolanda Lap (Zonnemaat)
13 Henk Jansen (Schrijvershoek)
14 Rutger Holtman (Zonnemaat)
15 Stef Bijl (Giesbeek)
16 Nan Hoesté (Zonegge)
17 Peter Donker (Zonegge)
18 Kitty Horsman (Heerenmaten)
19 Ans Schuiling (Zonnemaat)
20 Ronald Stougie (Heerenmaten)
21 Martin Verstegen (Grieth)
22 Jos Ross (Methen)
23 Wim Bless (Zevenaar-Zuid)
24 Netty Klomp (Zevenaar-Centrum)

De Top 7 van onze kandidatenlijst. Vlnr: Marcel Lap, Berend Metz, Maaike Jansen, Nathani Niebuur-Sluiter, Frano Hesseling, Geert Wieggers en Vincent Janssen

(foto: Walter Verwaal, Fotic)

Privé: Redactie

Artikelen, geplaatst door “redactie” vallen onder verantwoordelijkheid van de Communicatiegroep van de PvdA Zevenaar.

Meer over Privé: Redactie